söndag 8 mars 2009

Söndag med hinderbana och fiskdamm

Imorse var jag med Agnes på drop-in gymnastik. Känns viktigt att hon får göra något ensam med mig eller Johan ibland. Annars är det väldigt lätt hänt att barn nummer två bara får hänga med och att det äldre barnets önskemål och aktiviteter styr. Det var mycket sång, lek och spring och både Agnes och jag var nöjda efteråt.
Eftermiddagen spenderades på trevligt 3-års kalas hos Lukas. Massor av hembakt fikabröd och eftersom planen var en löprunda efter middagen passade jag på att njuta. Dessvärre är det just nu en plusgrad och regn och soffan lockar betydligt mer än elljusspåret. Jag är ju inte direkt känd för min starka karaktär när det gäller godis och träning... Imorgon är en annan dag.

1 kommentar:

  1. Lukas tackar så mycket för de fina presenterna. Boken lästes ikväll, och apan och hästgubben får flytta in i pippihuset i morgon.
    Jag gav mig faktiskt ut på en joggingrunda i regnet, men så har ju jag fikat två dagar i rad också :-)

    Syns på torsdag hos Ebba!

    Kram A

    SvaraRadera