lördag 8 januari 2011

Tapeter

Idag har vi varit och tittat på tapeter till sovrummet. Hade en idé om vad jag hade tänkt mig men gick därifrån utan att vara det minsta klokare, utbudet är enormt och det är svårt att ta beslut utifrån en liten provbit. Jag vill ha en rätt ljus och diskret tapet som man inte blir så styrd och som man kan trivas med länge.

Ett par av de alternativ som jag gillar är nedanstående Woods och Indulgence. Woods har man ju kunnat se i de flesta inredningstidningar det senaste året men trots det tycker jag fortfarande om den. Indulgence är ett alternativ på alla de vita vitmönstrade tapeter som finns, man bara anar mönstret men det händer något jämfört med en vitmålad vägg.

Så - funderingarna fortsätter, slutar kanske med att det blir en målad vägg eller ett nytt överkast istället. Vem har sagt att saker ska gå fort...


Woods från Cole & Son och Indulgence från Midbec

3 kommentarer:

  1. Nedersta, nedersta, nedersta! :-) (not a fan of trädtapeten)

    SvaraRadera
  2. JAG RÖSTAR OCKSÅ PÅ NEDERSTA (oooppss...kan tro att jag skrek det - p g a av versalerna:)) Kram! P

    SvaraRadera
  3. Tack för era synpunkter! Får se var det slutar, känns som sagt som att det är en bit kvar innan vi kommit fram till hur det ska va ;-) Kram

    SvaraRadera