tisdag 18 maj 2010

Ny favorit i godishyllan

Testade Marabous nya sensation, Caramelized almonds & sea salt idag. Den är galet god enligt mig. Hade kunnat vara lite mörkare choklad men den kommer helt klart att få följa med från affären fler gånger! Gillar även Lindts mörka choklad med sea salt.

Godisråtta, jag? I brist på saltad choklad tycker jag att är det gott att blanda chips, nötter eller till och med ostkrokar med den choklad som finns hemma. Ingen karaktär här, men jag har iallafall precis sprungit 5km...

3 kommentarer:

  1. Haha, har ju tänkt pröva ostbågar och choklad tillsammans länge nu, eftersom du pratat om det så många år, men glömmer alltid :-)

    Men det klart, salt är gott och choklad är gott, så det har alla förutsättningar för att bli en vinnande combo!

    Kram A

    SvaraRadera
  2. Ja det måste du prova, det är jättegott :-)

    SvaraRadera
  3. Åh den här har jag också som en ny favorit och jag håller med ostkrokar och choklad är en klassiker....kanske nåt skumt från oss norrländskor!

    SvaraRadera