måndag 12 juli 2010

Högtryck

Det är galet varmt ute. Över 30 grader varenda dag och tropiska nätter med över 20 grader. Semesterkänslan är definitiv trots att jag faktiskt jobbar den här veckan. Solen värmer som en blåslampa vilket gör att det känns som om vi är utomlands. Kvällarna är varma och vi dröjer oss kvar ute så länge som möjligt. Plockar bär, vattnar, njuter.

I helgen blev det ett besök på Parken Zoo i Eskilstuna med efterföljande bad och middag på Sundbyholms slott. På söndagen blev det mer bad och grillning med vänner. Nu är Johan och tjejerna hos farmor ett par dagar så jag är singel i stan. Tre kvällar då jag kan göra vad jag vill. Det är så mycket jag vill hinna med bara, tiden räcker inte riktigt till... Ikväll blev det ogräsrensning och målning, imorgon middag på stan med Jenny. På fredag börjar semestern igen. Livet är härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar