tisdag 8 december 2009

Sena kvällar

Det är svårt att komma i säng. Mycket som ska fixas på kvällarna. Men utöver det vanliga plocka undan-diska-tvätta-handla är det även trevliga saker som fyller kvällarna. En av favoritsysselsättningarna i adventstid är paketinslagningen. Började lite smått igår men har många kvar. Inköpen är inte riktigt avklarade ännu heller, men även det är betydligt trevligare än att vika tvätt eller vattna blommor.

Ikväll tänkte jag försöka komma i säng i tid för imorgon kväll är det dags för första julbordet.

4 kommentarer:

  1. Ja, är det inte superkul att slå in paket, så säg?! I morgon är det pysselkväll på dagis, jag kan knappt bärga mig...... ;-)

    Kram A

    SvaraRadera
  2. Haha du får gärna komma hit o gå i paketskola ;-)

    SvaraRadera
  3. Hej och förlåt för mitt jättesena svar. Tack så mycket för erbjudandet om att sova hos er men jag hade redan fixat med några av mina kompisar som flyttat ner till Sthlm. Hur som helst så skulle det vara jättekul att träffas. Jag landar lör (19e) på eftermiddagen och flyger upp till Skellefteå måndag eftermiddag. Så om det går bra för er kanske det passar bäst att vi ses på söndagen. Massor av kramar Emma

    SvaraRadera
  4. Emma, vi ses gärna :-) hör av dig när du är i stan så ser vi om det blir söndag eller lunch på måndag? Kram Hanna

    SvaraRadera