onsdag 5 augusti 2009

Singel i stan

Imorse tog sambon, barnen och farmor båten till Åland. Låter fantastiskt mysigt och jag hade gärna följt med. Barnen var trötta av den tidiga uppstigningen men fyllda av spänd förväntan och glädje över att åka på en resa. Maja hade packat sin lilla dragväska i form av en pingvin själv och efter pussar å kramar och vinkevink åkte de iväg.

Kvar står jag, lite ambivalent, det gör ont att säga hej då till de söta även om jag ser fram emot två egna kvällar. Fick ett fint MMS från Johan med småtjejerna på däck, strålandes i kapp med solen. De har det bra.

Ikväll blir det lite shopping och mat med Ann. Och imorgon tror jag att jag besöker vackra Ulriksdals slottsträdgård för inspiration och inhandling inför den stora ommöbleringen i rabatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar