onsdag 13 maj 2009

Sjukling

Idag ringde de från dagis redan kl 11. Agnes hade feber så det var bara att åka och hämta henne. Det konstiga är att när jag lämnade kl 8.30 var hon på strålande humör och busade. Det finns morgnar när barnen varit snoriga och på dåligt humör och jag tänkt att idag ringer de nog och säger att de ska hämtas men då har det gått jättebra på dagen. Men febertoppar kommer snabbt och det är tydligen något som går just nu. Så på eftermiddagen blev det hemmamys och jag passade även på att baka lite inför stundande 6-års kalas. Imorgon får lillingen vara hemma med pappa.

Har som jag skrivit förut många smeknamn på mina små. Men nu har Agnes satt ner foten. Häromdagen när jag kallade henne för gullviva sa hon bestämt: - Jag är ingen gullviva, jag är världens gulligaste! Och det har hon ju så rätt i.

2 kommentarer:

  1. Nog är hon en liten gullviva/ mormor

    SvaraRadera
  2. Ja det är hon. Längtar tills vi ses. Kram H

    SvaraRadera