onsdag 31 oktober 2012

Hej, jag heter Gustav



6 kommentarer:

  1. Vad fint att han fick namn efter sin morfars far /morfar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja farfar var ju min favorit så det känns extra fint! Kram

      Radera
  2. Så fint navn!! Velkommen til verden Gustav!

    SvaraRadera
  3. Sa fint att ni dopte honom efter Gustav! Hoppas det kan passa att jag kommer forbi pa min nasta hemresa, jag stannar ju inte alltid i Sthlm innan jag aker hem men jag ska forsoka gora det nasta gang. Blir nagon gang i januari/februari tror jag. Tyvarr kan jag inte aka hem till jul i ar, maste turas om med kollegorna och jag var hemma forra aret sa i ar blir det jobb och jul i London. Stor kram till er alla, Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vore jättekul att ses nästa gång du passerar! Tjejerna pratat fortfarande om min kusin som lärt dem italienska ;-). Hoppas allt är bra med er och att ni får en fin jul i London.
      Kram

      Radera