onsdag 15 februari 2012

Lilla A

Igår när jag hämtade på skolan var Agnes lite hängig. Klagade på ont i halsen och var trött. Idag var dock både jag och Johan tvungna att åka in på jobbet för att få undan en massa innan ledigheten. Så Agnes åkte med mig för att spara på krafterna. Det var jättemysigt att ha henne med, det är så underbart att höra hennes små reflektioner över saker som jag passerar varje dag men inte noterar i stressen till och från jobbet. Kul att höra hennes kommentarer och funderingar över min resväg, mitt kontor och var jag äter mat på dagarna.

Medan jag jobbade tittade hon på film, läste, ritade och charmade mina kollegor. En av hennes mysiga kommentarer lades ut på Facebook och fler än 40 okända personer har tryckt på "Gilla knappen".

Hon är fortfarande lite hängig men imorgon få hon vara hemma och ta det lugnt. Finaste lilla A.



Uppdatering: det visade sig att det var scharlakansfeber så nu är det antibiotika som gäller!

2 kommentarer:

  1. Hej tänk på att Agnes händer kan " flagna" och tungan bli smultron liknande. kram ma

    SvaraRadera
  2. Ok, tack det är bra att veta! Nu syns det knappt något av hennes utslag längre, skönt!! Kram

    SvaraRadera