söndag 12 september 2010

Möhippa

Har under ett par veckors tid varit väldigt lyhörd för mina vänners helgplaner. Någon ska fjällvandra en helg, en annan ska på fest och så vidare. Så jag var spiksäker på att det skulle bli möhippa igår. Dessvärre känner tjejerna mig allför väl så när de tog mig på jobbet redan i fredags var jag helt oförberedd.

Det startade med en segwaytur i Stockholms city, jag i för dagen iklädd en knallgrön magdansösklänning, vi var ett gäng på elva tjejer som åkte och det var riktigt roligt! Ett av stoppen gjordes på Norrmalmstorg och vem satt inte på en stortavla bland kända politiker? Undertecknad såklart... Sedan blev det båttur till Vaxholm och Kastellet där vi lekte Fångarna på fortet. Otroligt kul, vi var grymt tävlingsladdade. Sedan hade de ordnat middag, lekar, drinkar, musik och övernattning. Vi hade en mycket välarrangerad och rolig dag. Jag är så glad och tacksam för att jag har så fina vänner :-)

5 kommentarer:

  1. haha, låter bra. finns komprometterande bilder/videoklipp som man kan få ta del av?

    /andreas

    SvaraRadera
  2. Kjære Hanna.
    Jeg håper du hadde en fantastisk dag, og jeg skulle ønske jeg kunne være med:-)
    Gleder oss veldig til bryllupet og til å se dere alle sammen!
    Stor klem Jannicke

    SvaraRadera
  3. Ante, dessvärre är dagen väldokumenterad så du kommer garanterat att få se din syster i mindre fördelaktig dager ;-) H

    Jannicke, det var superkul! Vi ser fram emot att ses på bröllopet :-) Kram Hanna

    SvaraRadera
  4. Få som är så snygg i en grön paljettklänning som du Hanna...skulle väl möjligen vara Ebba då!! :-)

    /Pernilla

    SvaraRadera
  5. Pernilla, är inte riktigt beredd att hålla med.. Men tack för de fina orden ;-) /H

    SvaraRadera