söndag 13 september 2009

Planering

Kommande fyra helger är antingen jag eller Johan bortresta, nästa helg är vi båda iväg på min födelsedagsweekend i Amsterdam. Det var därför skönt att inte ha så mycket planerat denna helg.

Fredagsmys med trötta barn. Sovmorgon och lek på lördagen. På lördagkvällen var vi på 40-års fest så då sov barnen i Lindholmen. Vi hade det trevligt. De hade det toppen, hamburgermiddag, pannkaksfrukost och massa lek! Idag eftermiddagsfika med Ståhlbergs och nu precis hemkommen från ICA Maxi besök. Planering inför kommande, intensiv vecka.

Vardagens intåg i våra liv känns skoningslös och helgerna för korta. Trots soligt väder känns det att hösten är här på allvar nu.

På gott och ont.

2 kommentarer:

  1. Tack för vi fick ha era gullungar i helgen..hade så mysigt tillsammans:) Bänken blev bra i lilla tvrummet, nu är jag sugen på att ta tag i det stora rummet ännu mera...men nu måste jag pallra mig iväg på föreläsning. Kram kram, ses på tisdag.

    SvaraRadera
  2. Det är vi som ska tacka! Verkar som om ni hade det jättemysigt. Vi får planera in en helg när vi får ha hand om era lintottar oxå! Kram H

    SvaraRadera