fredag 26 april 2013

Ett halvår

Idag blir Gustav sex månader. Sex månader som har passerat i rasande fart.

Minns så väl att jag tyckte att första halvåret med Maja var långt och ganska jobbigt och trots att jag njöt av att ha blivit mamma såg jag hela tiden framåt - om en månad kan hon sitta... Etc.

Den här gången har jag enbart levt i nuet och njutit. Vetskapen om att det går så fort att de blir stora och att "även om det är jobbigt just nu så går det snart över" har bidragit.

Jag fascineras ännu en gång hur fort det går. För bara några månader sedan bar vi vårt lilla knyte som mest åt och sov. Idag har vi en liten kille som kan sitta själv, äter riktig mat och älskar lek och bus!

4 kommentarer:

  1. Grattis halvåringen mormor

    SvaraRadera
  2. Stort grattis och kram på dig snygging önskar Wiweca och Fred.

    SvaraRadera
  3. Tack tack säger lilla G 💛

    SvaraRadera
  4. Han ser ut som en äkta Skellefteå AIK-are

    SvaraRadera