måndag 19 november 2012

Vardag

Det känns nästan som att denna måndag är den första riktiga vardagen sedan jag gick hem från jobbet sista september. Första veckorna var det fullt upp med fix innan bebis kom och sedan vi fick Gustav är det inte många dagar han och jag varit hemma själva.

Så trots att jag varit hemma i sju veckor redan känns det på något konstigt sätt som att det är först nu föräldraledigheten börjar på riktigt! Nu när Gustav är mer vaken på dagarna hinner jag inte lika mycket som innan, så det är bara att vänja sig vid att det blir mycket bebisgos istället för hemmafix vilket känns helt ok :-).

Idag har vi hunnit med vägning på BVC och medan Gustav åt såg jag tredje avsnittet av Downton Abbey på SVT play. Snart blir det promenad och hämtning av storasystrar.

En rätt trevlig vardag med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar