måndag 6 augusti 2012

Skåpnytt

Har varit sugen på nya kaffe/temuggar ett tag. Vi har Höganäs matta muggar i olika färger och flera av dem har blivit missfärgade av dryck och maskindisk. Jag gillar fortfarande formen på dem men har tröttnat på de olika färgerna och de fula fläckarna. 

Fick pengar till nya muggar i födelsedagspresent så idag slog jag till på dessa från Design House Stockholm. Sköna att hålla i och jag tycker om att det är mönster på dem och att de är vita!
Första jobbdagen är avklarad och det var faktiskt helt ok. Övriga familjen har åkt till farmor så jag hade ingen stress hem. Gick en sväng på stan efter jobbet och väl hemma är det lugnt och skönt. Nu ska jag njuta av te och nyaste "Allt i Hemmet" som väntade i brevlådan. Sämre kan man ha det på en måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar