onsdag 28 mars 2012

Sugen på en ny doft...

Jag tycker att det är otroligt svårt att hitta parfymer som jag gillar. Kan känna dofter på andra som jag tycker luktar gott på dem men när jag själv provar trivs jag inte alls med doften.  

Att stå på Tax Freen eller i butiken och spraya parfymer på provstickor gör det näst intill omöjligt att välja ut en ny parfym. Lukterna trängs i näsan och det slutar med en salig blandning av dofter och att jag inte kommer ihåg vilken parfymsticka som var vilken...

Mina favoriter just nu är Ralf Laurens Romance, det är en trotjänare som hängt med mig i många år. Lätt, blommig och fräsch.

 Pures Warm Cotton doftar just ren tvätt och är fräsch och lättanvänd.
 Även Chanels Chance är en lätt, blommig doft som jag gillar. Den fungerar lika bra på jobbet som på festen.
Men dessa flaskor börjar sina och jag är sugen på att hitta en ny doft i vår. Har provat lite alternativ men det är svårt. Får se om jag fastnar för någon eller om det får bli någon av dessa pålitliga flaskor igen...

2 kommentarer:

  1. Narciso Rodriguez den svarta flaskan ar underbar! Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, jag ska gå och prova den :-) Kram Hanna

    SvaraRadera