torsdag 29 december 2011

Skor

Jag har nämnt det förut, det där med mig och skor. Att det rimmar ganska illa.

Eftersom jag har sådana problem att hitta skor som passar min fot, en storlek 37 med Kalle Anka-bredd och hög vrist, tycker jag inte alls att det är speciellt kul med inköp av dessa fotbeklädnader. Lägg också till att jag aldrig har lärt mig att gå på klackar så minskar utbudet ytterligare.

Idag hittade jag dock ett par enkla svarta stövlar som passade, dragkedjan har gått sönder på mina gamla så investering var nödvändig. Jag skulle behöva ett par festskor också, gärna med kilklack eller ett par enkla pumps med låg klack. Vågar inte beställa på nätet eftersom det är så svårt med passformen. Får ge mig ut på jakt nästa vecka, borde ju finnas några som passar... Kanske någon av dessa skulle funka:

Bilder från vagabond.com

2 kommentarer: