tisdag 27 september 2011

Godisstoppet & träningen...

Jag har klarat det. Jag har inte ätit godis på över en månad! Dock har det kanske blivit lite mer fika än vanligt och en extra portion efterrätt som substitut för det uteblivna godiset. Men ändå! Jag är stolt över mig själv. Får se hur länge jag ska hålla upp, saknar den mörka chokladen till teet. Så jag kanske börjar där, med lite mörk choklad på helgen men fortsätter att undvika det färgade smågodiset.

Idag gick jag på ett bodypumppass på lunchen, det var otroligt jobbigt så imorgon lär jag väl inte ta mig ur sängen men jag gick iallafall. Måste verkligen tänka positivt och peppa mig själv när det gäller sådana här saker. Karaktär när det gäller godsaker och motivation för träning är ju tyvärr inget som står högt upp på min prioriteringslista annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar