tisdag 3 maj 2011

Vi ser det - snöar!

Inte helt kul att vakna upp till snö imorse. Men kanske inte så oväntat, efter vårvärmen kommer alltid bakslag. Hoppas bara att mina utplanterade sommarblommor klarar detta!

Till helgen ser jag dock fram emot lite varmare väder. Då är det tjejresa till Wien som gäller, ska bli supermysigt och vilken låt kan vara mer passande än denna?


Tills dess värmer jag mig med te. Är storkonsument och det blir ett antal koppar per dag. Helst dricker jag svart te på lösvikt i olika smak, favoriterna kommer från Temagasinet i hemstaden. Men jag varierar också med örtte, framförallt på jobbet där utbudet av svart te består av ett fåtal trista tepåsar. Örttefavoriten är Pukka lakrits och kanel, det har en kryddig smak och dämpar sötsuget, och så har det en snygg förpackning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar