fredag 31 juli 2009

Viss reklam tack!

På var och varannan postlåda avtackar man sig numer reklam. Sambon tycker att även vi ska sälla oss till denna skara, men jag låter än så länge brevbäraren fylla vår låda med de färgglada lockbladen och erbjudandena. Majoriteten av det som trillar i är riktigt dålig reklam och vi är inte rätt målgrupp för alla el- bygg- och matvaruhus. Men sedan finns det godbitar. Sådant som jag inte vill missa.

Jag erkänner dock, det är långt mellan gångerna som de dyker upp, så det är väl inte speciellt miljövänligt att ta emot dem, även om de går till återvinning. Men en ursäkt är att jag faktiskt jobbar med reklam och behöver inspiration och bevakning på vad som görs, även om massutskick inte direkt ingår i mina arbetsuppgifter...

Snart kommer dock en godbit som jag inte vill missa, det går att tjuvkika lite i den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar