torsdag 20 september 2012

Nedräkning

Jag har så smått börjat räkna ner.

Sex arbetsdagar kvar.

En månad till beräknat datum.

Sedan ska jag vara hemmamamma i ettochetthalvt år! Känns lyxigt, overkligt och väldigt spännande. Just nu ser jag mest fram emot att slippa resorna till jobbet. Trots att jag mår bra börjar det vara jobbigt att åka till och från jobbet med trängseln, bytena och stressen det innebär. Sedan hoppas jag på att kunna få några lugna dagar hemma innan det är dags att ta emot vår efterlängtade familjemedlem. Planen är att hinna till frisören, göra besök i skolan, ha extra tid med tjejerna och - känner jag mig själv rätt - rensa och flytta runt saker här hemma...

Det kommer att bli en annorlunda höst för oss men en sak är säker, de tända ljusen, de stickade koftorna och mörkret kommer även i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar