måndag 25 april 2011

Jag ger mig

Jag har länge Vågat Vägra Facebook. Fick första inbjudan för flera år sedan men har inte tyckt att det verkar vara något för mig. Få kontakt med en massa människor som man valt att släppa kontakten med, vad är vitsen liksom?

Maken gick med för ett år sedan, och sedan dess är han uppslukad av FB. Alla vänner pratar om det och jag märker att jag missar konversationer och händelser på grund av att jag inte är med. Så jag ger mig. Från och med ikväll finns jag också att hitta på Facebook - vill du bli min vän?

2 kommentarer:

  1. välkommen till 2000-talet, syster.

    så länge du inte börjar spela farmville och/eller statusuppdatera flera gånger i veckan så kommer det här att gå utmärkt.

    mkt fina påskbilder.

    sköt om er

    /andreas

    SvaraRadera
  2. Tack brollan. Kan inte garantera graden av uppdateringar, det är väl just det som gjort att det dröjt så länge innan jag gått med, risken är att jag går all in ;-)

    Ha det bra!
    /H

    SvaraRadera