torsdag 24 mars 2011

Foton

Det tas rätt mycket bilder i det här huset. Vi försöker dokumentera händelser i vår vardag och i livet i allmänhet. Barnen gillar att fota och filma och har därför en egen mapp på datorn med sina bilder. Vi tittar gärna på dessa. Men jag gillar ändå känslan av att titta i ett album betydligt bättre än att se bilderna på en skärm. Att sitta med albumen tillsammans med barnen och prata om det vi upplevt. Jag har därför försökt att framkalla bilder regelbundet, cirka 6 månader i taget.

Ikväll har jag laddat upp 476 bilder för beställning, en bråkdel av de tagna fotona. De avser januari - juli 2010, så jag ligger efter, men det var ändå skönt att få det gjort.
Behöver jag säga att jag blev rätt semestersugen efter att ha gått igenom sommarens bilder?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar